woensdag 5 april 2017

Botanical Nature

Hallo blogvriendinnen,

Wat vind ik het toch geweldig om MDF op te pimpen.
Deze MDF Art Shadow box van Dutch Doobadoo heb ik beplakt met het nieuwe papier van CraftEmotions. Botanical Nature heet die nieuwe lijn.




Hier heb ik ook 1 van de nieuwe stempels gebruikt met groene embospoeder van Tonic.



In het paperstack van Botanical Nature zitten ook hele mooie plaatjes die je kunt gebruiken. De plaatjes zijn vetplantjes en cactussen. Helemaal van nu!



liefs Anke



2 opmerkingen:

Anoniem zei

เว็บสล็อตออนไลน์ Ambbet สล็อตเว็บใหญ่ เว็บตรง ไม่ผ่านเอเย่นต์ สล็อตเเตกง่าย เเตกหนักทุกเกม มีให้เล่นทุกค่าย เกมสล็อตมากกว่า 1000 เกม พร้อมให้ล่าเเจ๊คพอตก้อนโตเเล้ว สล็อต ฝาก 100รับ100 ไม่ต้องเเชร์ กดรับเอง ถอนได้ไม่อั้น !! โปรโมชั่นเด็ดที่ผู้เล่นห้ามพลาด สำหรับสมาชิกใหม่ของ ambbet เท่านั้น คุ้มค่าทุกการฝากอย่างเเน่นอน.

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.