woensdag 25 januari 2017

Congratulations

Goedemorgen allemaal,

Vandaag hebben we een bloghop bij DDBD. Super leuk dus!!
Ben benieuwd wat jullie van onze voorbeelden gaan vinden.

Wat heb ik allemaal gebruikt:
Foldcard art A4 470.713.621 D DBD
Paperstack Sweet Violet 118040/0207 CE
Clearstamp 130501/1152 CE
Tonic Studios  1511e Happy Birthday invite insert Die Set en Crystal Drops 657N raspberry pink
Lintje mintgroen CE en een klitteband rondje
EasyConnect Craft tape 119491/0065 CE
Memento drops Grape jelly


Natuurlijk de foldcard art omtrekken met potlood en cardstock paars. Uitknippen en dan je design papier op dezelfde manier doen. Alle randjes distressen.


Bij het bovenste stukje heb ik de bloem, hart en vlinder uitgeknipt en daarna kit gebruikt zodat ik zelf de hoogte kan bepalen.


Bij het middelste stuk heb ik ook de bloemen weer met kit opgeplakt. Rechts ernaast heb ik een heleboel crystal drops neer gezet. Super leuk zijn ze en in Super veel kleurtjes. Ook handig is dat het flesje een heel fijn puntje heeft, zodat je heel mooi de grootte van de pareltjes kunt bepalen.
De prachtige Dies van Tonic Studios heb ik eerst op de achterkant van het papier de connecting tape geplakt en daarna uitgedraaid. Nu heb je een sticker vel en kan je het zo op het paarse cardstock plakken. Heel handig spul. Nu hoef je niet te kliederen met lijm!


Op de voorkant heb ik het mooie hart geplaatst. Eerst effe uitgeknipt natuurlijk.
Congratulations heb ik met een clearstamp gestempeld met memento drops grape jelly.
Op het tweede laagje van de banner heb ik eerst ook weer kit gebruikt zodat je ook hier weer hoogte krijgt. Het lintje heb ik er onder geplakt en daaronder de klitteband.

Dat was het weer voor vandaag.
Een hele fijne dag allemaal.
Een lieve groet, 
Carla









Geen opmerkingen: