woensdag 9 september 2015

Bildmalarna "Alva Dream"


Goedemorgen allemaal,
op de knotsgekke kaartendagen heb ik dit afdrukje als voorbeeld in zitten kleuren met de distress inkt en heb ik er deze kaart mee gemaakt
Het is een beetje romantische kaart geworden in zachte kleuren
De basiskaart is gemaakt met een mal van Go Kreate, aangekleed met papier van Authentique
De mal bovenaan is van Noordesign
De ovale mal achter het afdrukje is van spelbinders
Als decoratie heb ik bloemen, kant en lint toegevoegd
Ben je nieuwsgierig welke kleuren ik voor de stempel "Alva Dream" van Bildmalarna heb gebruikt, neem dan een kijkje op mijn blog


Nog een gezellige week en graag tot de volgende kaart

Liefs Gretha 


2 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi gekleurd en wat een dromerig afdrukje...
Je kaart is prachtig.
GerJanne

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Wow wat een prachtige kaart
Groetjes, Emma