woensdag 10 december 2014

Kerstkaart: Spellbinders Victorian Medallion 3


Hallo allemaal,
Weer een kerstkaart vandaag. Dit keer met 1 van de allernieuwste Spellbinders® stanzen: Victorian Medallion 3 (S5-185).
Dit is 1 van mijn persoonlijke favorieten omdat dit vierkant zo mooi groot is, vult hij meteen de hele achtergrond op een kaart!

Eerst heb ik de twee grootste stanzen van de set (frame en inlay) uitgestanst uit ziverkleurig karton. Daarna nogmaals de grootste stans uitgestanst uit wit karton en dit achter de zilveren stans geplakt.
Daarna een cirkel gestanst en daarop diverse (met blauwe Distress inkt gestencilde) sneeuwvlokken.
Ik heb foamblokjes gebruikt om een extra 3D effect te creeren.


Gebruikte materialen:
  • Spellbinders: S5-224 Victorian Medallion 3
  • Spellbinders: S5-185 2013 Snowflake pendant
  • S4-116 Standard Circles Small
  • Distress ink: Tumbled Glass + blending tool
  • cardstock: wit, zilver , craft en blauw glitter
  • rhinestones, witte plakpareltjes
  • foamblokjes
Heb ik meteen nog een vraagje aan jullie allemaal:
Hebben jullie interesse in een last-minute Spellbinders workshop kerstkaarten of cadeau-labels maken?
Bijvoorbeeld op woensdag avond 17 december? te houden bij GeWe Hobby.
Prijs: €12,50 voor minimaal 3 werkstukjes (labels en/of kaarten).
Bij interesse graag een reactie onder dit bericht of een mailtje naar phoebeez@xs4all.nl.


Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en kijk weer uit naar jullie reacties!

Groetjeszzz,
Yvonne

1 opmerking:

GerJanne zei

Prachtig gemaakt! Stijlvolle kaart!
GerJanne