maandag 3 november 2014

Wild Rose "Girl with Xmas Presents"


Goedemorgen allemaal,
Om de week te starten wil ik een kaart met een stempel van Wild Rose "Girl with Xmas Presents" met jullie delen
Ik heb de kaart in bruintinten gemaakt met een vleugje rood, anders werd het te saai 
Het afdrukje heb ik met Sennelier ingekleurd 

Materials:
stempel (stamp) - Wild Rose "Girl with Xmas Presents"
papier (papers) - Pion "Days of Winter"
basiskaart (base card) - Go Kreate mal (die)
labels - Magnolia
Dienamics mallen (dies)
houten sterren (wooden stars)
parellint (pearl trim) 
bloemen (flowers), touw (twine), kant (lace) & bolletjeslint (pom pom trim)


Zou je graag willen weten welke kleuren ik heb gebruikt voor het inkleuren van het afdrukje, neem dan snel een kijkje op mijn blog

Liefs Gretha x 

Geen opmerkingen: