maandag 24 november 2014

Beterschap kaartje!

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,

Vandaag een beterschap kaartje voor mijn vriendin Anke.
Het papier is van LOTV, zo ook de de stempel: James-Daisy. Ik vind het zo'n liefff stempeltje.
De hart stempel is van Craft Emotions en het ik gestempeld met VersaMark en dan wat witte embossing poeder erover gestrooid. Met de heat gun verwarmen en dan krijg je een heel mooi effect.
De tekststempel is van LOTV.
De mallen zijn van Noor (grote blaadjes, rolbloem en gras), Magnolia ( het hekje),Lala land (hartjes slinger) en Cheery Lynn (de kleine blaadjes).
De houten letters zijn ook van Craft Emotions en het hartje is van de Action.
De Mask Art mal is van Dutch Doobadoo.

Het afdrukje is van LOTV en heb ik gekleurd met Sennelier. Alle randjes zijn natuurlijk weer geinkt met Distress.

Dat was het weer voor vandaag lieve blog vriendinnen.
Ik wens jullie een o zo fijne dag vandaag enhet beloofd ook een mooie zonnige dag te worden.
Een lieve groet,

Carla.

1 opmerking:

sjanie zei

Mooi kaartje, Carla.

Liefs, Sjanie