vrijdag 24 oktober 2014

X-mas....

Ik zal er nu toch echt aan moeten gaan geloven; de Kerstkaarten voor dit jaar. Het begin is wel gemaakt maar wil ik een aantal dierbaren een eigen gemaakt kerstkaartje sturen, dan zal ik toch echt aan de bak moeten. Hier alvast nr 4 voor dit jaar. 


Toch wel een van mijn favoriete stempelmerken is Bild Malarna en als ik die kan gebruiken in combinatie met de schitterende papierlijnen van Maja Design, dan ben ik alweer helemaal blij. Het afdrukje is uiteraard weer ingekleurd met de Faber Castell Polychromos

Wil je ook eens afdrukjes (leren) inkleuren met deze kleurtechniek, geef je dan gezellig op voor de Workshop op 8 November a.s. Er zijn nog een paar plekjes vrij. 

Ik ga weer snel verder met de kerstkaarten. 

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer



1 opmerking:

Josje zei

wat een leuke kaart!