donderdag 4 september 2014

Paper Nest Dolls


Goedemorgen allemaal,
vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik voor dit blog heb gemaakt met een stempel die jullie nog niet eerder van mij hebben gezien
Het is een stempel van Paper Nest Dolls "Little Birdie Avery", die ik heb ingekleurd met de distress inkt en wat twinkling H2O
Ik heb met een combopons van Martha Stewart "Bubble Bath" de basiskaart gemaakt in kraftpapier

Overige materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn:
papier - Pion "My precious Daughter"
vlinders, houten hart & hoekjes - Unique hobbyproducts
mal notitie randje - dienamics
blaadjes - Joycrafts & Memorybox
houten letters, een stuk kant, bloemen, doily en een parel

De kleuren die voor het inkleuren heb gebruikt kan je zien op mijn blog

Een hele fijne dag toegewenst

Gretha x