zaterdag 27 september 2014

Love........

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn beurt om hier een kaart te laten zien.


 De Clearstamp Flowers Lily van Nellie Snellen heb ik ingekleurd met Sennelier maar niet zoals jullie van mij gewend zijn. Ik heb de diepere schaduwen niet geaccentueerd.
Voor een demo moet je namelijk laten zien dat iedereen met Sennelier kan inkleuren en daarom heb ik het wat "simpeler" gehouden, zogezegd.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Bloemen: 659
Blaadjes: 315 + 344 + 501 gemengd
De achtergrond heb ik heel waterig aangezet met de gemengde kleur groen.

De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een XXL snijmal van Crealies. Ik vind ze erg mooi en vergelijkbaar met de Go Kreate mallen. Ze zijn wat kleiner, maar dat vind ik niet hinderlijk.
Dit is de Crea-Nest-Lies XXL no 5. Ik heb er 3 van de 8 gebruikt voor deze kaart. Het schriftrandje is een snijmal van Dienamics, insert notepad. De doily snijmal achter de lelie is van Cheery Lynn. Het hartje heb ik met mijn cricut uitgescheden en het woordje love is een snijmalletje van Sizzix.
Wat gaasverband erachter, alle randjes distressed en twee poststempeltjes erop en klaar ben ik.

Gezellig dat jullie er weer waren.
Fijn weekend!!!!
Liefs, Nicole

1 opmerking:

made by ineke zei

mooi!
groetjes ineke