dinsdag 15 juli 2014

Love you....


 

Hallo lieve allemaal,
Vandaag weer eens een kaartje van mijn hand.
Jullie kennen vast mijn voorliefde voor cute stempels en toen ik laatst dit stempeltje van Crafter's Companion zag...tja...toen was ik weer eens een keer meteen verkocht.
En al verder "snuffelend "kwam ik ook nog een heleboel mooie bloemen en het nieuwe scrappapier van Kaisercraft tegen.
Jullie raden het vast...ik ging met een tas vol mooie nieuwe spulletjes en een big smile op mijn gezcht weer naar huis.
Dit is het (eerste) kaartje dat ik met mijn nieuwe spulletjes gemaakt heb.


Gebruikte materialen:
- Crafter's Companion Be Bunni stempel
- Kaisercraft scrappapier: serie Pitter Patter baby
- Mulberry paper flowers
- Distress inkt (refills): Tattered Rose, Iced Spruge, Pumice Stone, Weathered wood, Barn door, Old Paper, Frayed Burlap, Aged Mahogany, Spun Sugar

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en kijk weer uit naar jullie reacties!

Groetjesss,
Yvonne



6 opmerkingen:

corryskaart zei

kan begrijpen dat je deze stempel lief/leuk vind want zo is het wel een supermooie kaart geworden
groetjes corry

Cobie zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt!

Groetjes Cobie

Erica ♥ zei

Ohh wowww die stempel en die kaart zijn echt te gaaf, heel erg mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

MiqueG zei

Nouja, zó zou ik graag willen inkleuren~! Wat een fantastisch kaartje met dito stempel....superlief!!!

Hanny zei

Wow, wat een schatje van een kaart heb je gemaakt, dat stempeltje is echt lief zeg.
Liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

GerJanne zei

Supergaaf!