vrijdag 20 juni 2014

Vervolg van mijn kaartjes met marianne design stanzen

Goedemorgen allemaal,

Zoals ik jullie had beloofd vandaag een vervolg van mijn stanskaartjes,
allereerst een felicitatiekaartje.

Hieronder nog een detail foto, waarop je de vlinder beter kunt zien die ik op vellum heb gestempeld
en daarna uitgeknipt.


en nog een baby boy kaartje met die schattige treinstans.


Een "neutraal" babykaartje


Hieronder kun je als je goed kijkt de glitters zien op de veiligheidsspeld en
op het woord baby.


en dan tot slot nog een baby girl kaartje, lekker in roze.


Zowel het designpapier als de stempels en stanzen zijn bijna allemaal van
Marianne Design.

Ik wil jullie allemaal alvast een heel fijn weekend toewensen!






2 opmerkingen:

corryskaart zei

zo ben jij even druk geweest met al die mooie stansen alles ziet er geweldig mooi-vrolijk -en lief uit
groetjes corry

Jolanda zei

prachtige kaarten !!