dinsdag 11 februari 2014

Weer eens wat anders gebruikt ... glitterglu en gliding flakes

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien waarop ik de glitterglu en
gliding flakes van IndigoBlu heb gebruikt, die sinds kort bij ons in de winkel te koop zijn.

Het is een hele leuke techniek van stempelen, strooien en er
na drogen weer afwrijven.
Hier kunnen jullie een filmpje vinden waarin heel duidelijk te zien is
hoe het werkt.

En het resultaat, je krijgt een soort "vergulde" stempelafdruk.

Het was een beetje lastig om het goed op een foto te laten zien,
maar hieronder is hoop ik goed te zien hoe de postcard stempel van Noor Design
en de vlinder van Studio Light nu een prachtige gloed hebben gekregen.


Alle designpapiertjes komen dit keer uit één Studio-light Paperpad.
Verder heb ik nog een aantal stanzen gebruikt, de Franse lelie cirkel,
Achter de lila bloemetjes zitten nog de laser art blaadjes van dutch doobadoo,
die ik in dit geval gewoon wit heb gelaten. 

En nogmaals, 't is super leuk spul om mee te expirimenteren,
je kunt het op alle soorten stempels gebruiken, zowel rubber als clear stamps.
En je krijgt er een totaal andere kaart mee.

Groetjes,

5 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Prachtig, mooie techniek ook!
Groetjes Anita

Hanny zei

Prachtig, ziet er geweldig uit!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

corryskaart zei

ziet er supermooi uit en een prachtige kleur!
groetjes corry

roelie zei

wauw heel mooi zo met die vlinders en tekst


gr roelie

Birscrea4fun zei

HI, ECHT EEN PRACHTIG KAART. BEDANKT VOOR HET VERTELLEN VAN DE BEWERKING.
GA ER OOK EENS PROBEREN ZOIETS TE MAKEN