zaterdag 8 februari 2014

Koffer gepimpt


Goedemorgen lieve bloggers op deze zaterdagmorgen
Ik laat jullie eens wat anders zien dan jullie van mij gewend zijn en geen stempel die ik heb ingekleurd
Pas geleden was er een DT dag bij Ge-We Hobby en hebben we allemaal wat gepimpt
Mijn keus viel al snel op dit koffertje, omdat ik dit nog eens graag wilde doen en zo mijn prachtige kantjes in bewaren kan
Het koffertje heb ik aangekleed met papier van Pion "Sweet Baby"
Alle randen heb ik bewerkt met groene Inkagold 
Aan de bovenkant van het koffertje zien jullie kippengaas van Dienamics "Chicken wire"
Onder de tekst zien jullie een streep bloemenpapier gemaakt met een mal van Dienamics "Fishtial Flags Layern"


De mal waar de tekst op staat is van Marianne Design
De grote vlinder komt uit een mal van Magnolia
De kleine is een vlinder van Noordesign
De tekst zelf is van LOTV 
Verschillende bloemen gebruikt en een strik gemaakt van dun kant


De binnenkant ook aangekleed met hetzelfde scrappapier en mijn kantjes op kaartjes en houten klosjes gewikkeld
Aan de buitenkant nog een smal kantje geplakt

Tot een volgende keer

Gretha 

3 opmerkingen:

Muuske zei

Heel mooi gemaakt.Leuk om zo de kantjes in te bewaren.groetjes Margo.

Ghea zei

Wow dit is echt schitterend, leuk om al je kant in z n super mooi koffertje bij elkaar te hebben TOPPIE!!!!
Liefs ghea

Anoniem zei

jordan outlet
off white outlet
yeezy
Golden Goose Deluxe Brand
air jordan travis scott
bape hoodie
yeezy shoes
off white
curry shoes
travis scott jordan