donderdag 9 januari 2014

MDF Pendule

Hallo lieve blogvriendinnen,

Deze keer weer een nieuw item van Let's Get Bizzee om jullie te laten zien.



Het is een pendule van MFD. Eerst heb ik hem met witte verf geschilderd en daarna de randjes en klok ingesmeerd met Viva inka gold. Toen heb ik de randjes langs de klok ook nog afgeinkt met Distress Walnut Stain.

Het papier is van Maja Design en heel toepasselijk met de klokjes. Het is Vintage autumn
Ik heb er verschillende klokjes uit het papier geknipt en verhoogd opgeplakt.




Verder heb ik nog bloemen gebruikt van Wild Orchid. De blaadjes zijn gemaakt met een stans van Cheery Lynn en de vlinders met een stans van Noor!

Gezellig dat je even langskwam. Als je nog iets wilt vragen mag je altijd een mailtje sturen!
Binnenkort ga ik bij Ge-We ook een workshop geven om deze klok te maken. Als je mee wilt doen laat het me dan weten.

liefs Anke

2 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

wouw wat is dit mooi groetjes Maartje

Cards en Box bij Lady M zei

wouw wat is dit mooi groetjes Maartje