vrijdag 3 januari 2014

HAPPY NEW YEAR

Goedemorgen lieve luitjes,

Allereerst wens ik jullie allemaal een gelukkig, gezond en creatief 2014!!

Vandaag is het mijn beurt om hier een kaart te plaatsen.
Het is dit keer een tag geworden. 
De letters Happy New Year heb ik uitgestanst met de Cricut. Het Designpapier is van Magnolia.
Verder heb ik verschillende Doohickeys van Magnolia gebruikt en de Floral Oval van Spellbinders.
Een taartservet, jutetouwtje, organzalint, witte sterretjes, bloemen en besjes maken het helemaal af. Op de kerstbomen en kerstroos heb ik snowtex gebruikt.
 
Deze lieve Tilda heb ik ingekleurd met mijn Twinkling H2O's en Distress inkt voor de huid.
 
Gezellig dat jullie langs zijn gekomen!!

Alvast een fijn weekend.
Liefs, Nicole


2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi nicole
ook van deze kant de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar en jetlag ziet er geeldig mooi uit, zo ook hoe je tilda hebt gekleurd!
groetjes van corry

roelie zei

prachtig tag heb je gemaakt met sneeuw efect

gr roelie