woensdag 1 januari 2014

Gelukkig nieuwjaar gewenst


Hallo allemaal,

Op deze eerste dag van het nieuwe jaar wil ik jullie dit kaartje laten zien met
een combi van een oud magnolia en een nieuwe.
Ik heb ze ingekleurd met een combi van twinkling H2O's en distress ink.

en ik wil jullie natuurlijk ook allemaal via deze weg de beste wensen voor 2014 toewensen!


Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Maja Design.
Verder zien jullie links bovenaan de welbekende hearthbanner van LaLa Land,
maar dit keer heb ik de open hartjes verborgen achter uitgeponsde rondjes.
Daarbovenop zitten ronde stempeltjes van Studio Light, die ik heb bewerkt met
glossy accents.

Hieronder nog een totaal plaatje van de kaart.
Ik hoop jullie dit jaar  hier zo af en toe weer eens te komen inspireren
en hoop natuurlijk dat jullie dan ook weer langskomen.

Fijne nieuwjaarsdag verder!


Geen opmerkingen: