maandag 18 november 2013

Kerstkaartje...


Hallo allemaal,
Voor vandaag heb ik een gezellige kerstkaart voor jullie...
Toen ik deze Rudolf stempel van Magnolia zag, was ik meteen "verliefd"... en zeg nou eerlijk...is dit niet de het schattigste rendiertje dat je ooit gezien hebt???

 
Voor de kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
- Magnolia stempel: Jingle Bell Rudolf + tekststempel A Joyful Christmas
- Spellbinder stanzen: 2013 Snowflake Pendant (S5-185), Marvelous Squares (S4-383).
- Kraft karton
- Distresser (Tim Holtz) voor het maken van de rafelige randjes
- Distress inkt voor het inkleuren en stencilen.
- Foam blokjes voor het 3D effect

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en ben reuze benieuwd naar jullie reacties!

Groetjeszzz,
Yvonne

5 opmerkingen:

Jolanda zei

Mooi hoor ! . . de rafelige randjes lijken wel van goud . . .

Petra zei

Wouw wat een schatje. Mooi gedaan Yvonne

Muuske zei

Prachtige kaart.en ja een schattig rendiertje.groetjes Margo.

corryskaart zei

ja dit ziet er echt mooi en lief uit met rudolf kan begrijpen dat je voor hem bent gevallen:-))
groetjes,corry

Hanny zei

OOO Wat een schatje is dit. Wat een ontzettende mooie stempel en zo prachtig ingekleurd ook. Je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt.
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl