maandag 23 september 2013


Goede avond allemaal,
Het was vandaag weer mijn beurt om wat te plaatsen.
Wil graag deze crea's met jullie delen.

klik op de foto voor groter formaat
Dit waxine lichtje heb ik gemaakt met de volgende materialen:
CreaTables LR0122,  LR0280 en LR0281
Met als versiering plakparels, kerststerretje, en met de bowdabra gemaakte strik met verschillende soorten lint en kant en kerstbloemetje.

 Dit is de zijkant van het waxine lichtje ( hij is 3 kantig )
                                        -------------------------------------------------------------

Nog wat tijd over om nog even verder te knutselen, was toch lekker bezig.

klik voor groter formaat op de foto

Gebaseerd op het model van het waxine lichtje  heb ik deze kerst muurhanger gemaakt met de volgende materialen:
CreaTables LR0280, LR0281
CrafTables CR1225
Knipvel MB0126
vlindertje en ijskristal is van Dutch Dobadoo
Strikje is van Organza en de parelsplitpen maakt het af.
                                   ------------------------------------------------------------

Deze tag heb ik gemaakt naar aanleiding van de wedstrijd op de Marianne Design club waar ik één van de beheersters van ben.

klik voor groter formaat op de foto

 Gebruikte materialen voor deze tag zijn:

CreaTables LR0123, LR0142, LR0271, LR0280 en LR0282
CrafTables CR1224, CR1255, CR1256, CR1257 en CR1258
Pretty Paperbloc PK9097 en knipvel IT561
kunstsneeuw en kant heb ik eens in Duitsland gekocht.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige avond toe.
Groetjes en 

4 opmerkingen:

Unknown zei

Its as if you read my mind! You seem to know a great deal about this, just like you wrote the novel in it or something. I think that one could do by incorporating pics they are driving the message home somewhat, but instead of the, this is great blog. A fantastic read. Ill definitely be back.

Cccam Server | Cardsharing Server

Anneke klerks zei

wat een schitterende creatie,s heb je weer gemaakt, fantastisch!!!
liefs anneke

Hennie Kloppenburg zei

Wat een leuke ideeën met deze mal!
groetjes, Hennie

Unknown zei

Wat een Fantastische creatie.
Dank voor het delen met ons..
groetjes, Ingrid