zaterdag 17 augustus 2013

Winter Wishes

Vandaag is het mijn beurt weer om een kaartje te plaatsen hier op het blog van GeWe hobby. Hier in het Brabantse land zijn de scholen ondertussen al weer een week aan de gang en waarschijnlijk zullen de eerste kerstkaarten ook gemaakt zijn. De race tegen de klok met de kerstkaarten is weer begonnen. 


Van mij deze keer ook kerstkaartje met een wat oudere Magnolia stempel die ik nog steeds geweldig vind om te kleuren. Het afdrukje heb ik gemaakt met Memento Zwart op DCP papier en ingekleurd met Faber Castell potloden. Met PanPastel heb ik het uitgestanste Noor! frame bewerkt en daarnaast nog wat DooHickeys van Magnolia gebruikt. Een bloemetje hier en een lintje daar, en klaar is het kaartje. 

Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden. 

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Своенравная zei

as always, great job!

roelie zei

prachtig kerstmagnolia kaartje heb je gemaakt meid

mooie detai,s er weer bij

gr roelie

roelie zei

prachtig kerstmagnolia kaartje heb je gemaakt meid

mooie detai,s er weer bij

gr roelie