vrijdag 23 augustus 2013

Magnolia "Tilda binding Flowers"


Goedemiddag,
vandaag deel ik deze kaart met jullie met de stempel "Tilda binding Flowers" van Magnolia en het nieuwe schitterende scrappapier van Maja Design "Sofiero"
Tilda heb ik ingekleurd met de distress en deels met de twinkling H2O
De vorm van de kaart heb ik met een mal van Go Kreate gemaakt


Zoals jullie zien ben ik ook aan de slag gegaan met de frantage en is er per ongeluk een korrel bij haar oog gekomen, zo lijkt het net of ze een poepoog heeft, lol
Dit zit er zo vast op, dat ik het heb laten zitten, maar ik geloof dat het niet erg opvalt


Ik heb van deze kaart ook een uitgebreide beschrijving gemaakt op mijn blog
Dus als je wat meer wilt weten welke materialen en kleuren ik heb gebruikt, schroom dan niet en neem een kijkje hier

Lieve Groetjes 
Gretha 

2 opmerkingen:

Muuske zei

Schitterende kaart.En het poepoog valt wel mee.groetjes Margo.

chrilvian zei

ahhaha poepoog