dinsdag 20 augustus 2013

Canvas gemaakt

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn canvas laten zien. Afgelopen vrijdag heeft Angela mij geleerd hoe je een canvas maakt. Het is superleuk om te doen.

Het canvas zelf heb ik van een niet nader te noemen hele goedkope winkel :-) Ingesmeerd met gesso en daarna met heel veel modpodge allerlei restjes papier enzo aan het knoeien geweest.

Rechtsonderin zie je een rijtje figuurtjes, die heb ik met klei gemaakt.


plaatjes zijn van Pion Design

Aan het einde heel vel glimmermist in 3 kleuren gesprayd, bloemetjes geplakt en mijn canvas is klaar!


Mulberry bloemen uit de winkel gebruikt.

Groetjes,
Rebelleke

3 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Een prachtige canvas, heel mooi
gemaakt zo ☺

Gezellige week, liefss Erica ☼

Colien zei

Gaaf! Mooie stijl, heel geslaagd!
grtz.Colien

Deborah zei

Wauw, wat een pronkstuk heb je gemaakt!!! Heeeeeel mooi hoor! Zou hier heel mooi tegen de muur hangen ;-)
LIefs, Deborah