zaterdag 3 augustus 2013

Bildmalarna Just Me Collection "nr 4"


Goedemorgen,
ik ben Gretha Bakker en ben een aantal weken geleden voorgesteld als nieuw lid van dit Designteam 
Ik ben al een beetje bekend bij Ge-We, omdat ik er al regelmatig workshops geef met inkleuren van de Distress inkt, waarvan de avondjes altijd knotsgezellig zijn
Ik zal me verder eventjes voorstellen, ben getrouwd met de liefste man die ik ken en samen hebben we een zoon van 23 jaar
Zoals de meeste mensen inmiddels al weten ben ik heel sportief aangelegd, zo heb ik de vorige maand voor de 10e keer de 4daagse van Nijmegen uitgelopen
Ik sla ook graag een shutteltje op op de badminton, en neeeee het is geen camping badminton, hihihi
Ook doe ik aan hardlopen om nog een betere conditie te krijgen, lol
Ik maak al vele jaren kaartjes en de laatste 3 jaar kleur ik graag stempels in met de Distress inkt en soms met de kleurpotloden


Ik heb voor deze kaart een stempel uit de Just me collection nr. 4 van Bildmalarna gebruikt en is ingekleurd met de Distress inkt
Ik heb de volgende mallen gebruikt:
Joycrafts - 6002-0147
Nestabilitie - labels twenty-five S5-077
Memorybox - border 


Voor de overige materialen en welke kleuren ik heb gebruikt voor het afdrukje kan je op mijn blog bekijken 
Een fijne weekend en graag tot de volgende kaart

Lieve groetjes 
Gretha 

Geen opmerkingen: