donderdag 18 juli 2013

Sweet

Hallo allemaal,
Hier even een tussendoortje van mij...
Graag wil ik jullie mijn Bestie kaart laten zien.
Sherri Baldi is de tekenaresse van deze prachtige stempels...
HIER kun je ze vinden 
Ik heb haar ingekleurd met distress inkt refills op aquarell papier.
Langs het afdrukje zit een beetje Frantage...dit is een soort van 
dik embossingpoeder dat je aan de onderkant met een heattool
warm moet maken. Als het dan smelt krijg je hele leuke "vlekjes"
De grijze stipjes onder het afdrukje heb ik gemaakt met de 
Molotow stiften. Dit zijn stiften met een verf erin. Door een heel ingenieus
pompsysteem blijft hij altijd mooi schrijven of stippelen...
Echt een aanrader !! Je kan er niet alleen mee op een afdrukje maar ook op
glas, kleding, canvas, nou..noem maar op.
De dunste ( 1.5 cross over )  zijn erg handig voor b.v. stipjes op je afdrukje...de dikkere
heb ik gebruikt als schaduw op de grond.
Verder heb ik op de kaart nog een deel van het hekje van Noor! Design,
de rozen gemaakt met de floral flourishes, de vlaggenlijn van Noor! design, letterstempels,
de doily snij en embossingmallen en wat pareltjes gebruikt.
HIER kun je alle artikelen vinden.

Dan hier nog even het afdrukje dichterbij....zie je hoe leuk
het Frantage - enamel staat....


LIEFS JANET

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Wauw, wat een prachtige kaart en wat schitterend ingekleurd!
Groetjes,
GerJanne

Anne zei

Een super kaart,en een hele leuke stempel!

Dinie zei

Schitterende kaart
Prachtige kleuren en het stempeltje is ook erg mooi.

gr Dinie

Josje zei

Wat een SUPER kaart!

Angela zei

Wouw joh, wat een pracht van een kaart weer.

XOXO Angela

honeydo19 zei

What color copic markers did you use for her hair, skin and clothes.
Thanks,
Deborah