dinsdag 9 juli 2013

Life is sweet

Weer een nieuw gezicht op dit blog.
Een paar weken terug belde Gerda me met de vraag of ik in hun team wilde komen. Omdat we hier met een groot team werken, ben je niet elke week aan de beurt dus heb ik ja gezegd.
Voor degenen die me nog niet kennen, zal ik me even netjes voorstellen.
Ik ben Tineke, getrouwd met Goris en samen hebben we 3 kinderen, 2 meisjes (Jacqueline en Hilary) en een jongen (Maurice).
De oudste dochter is getrouwd met Gert en zij hebben een dochtertje (Martine) van 6 mnd. Op haar pas ik 2 dagen in de week wanneer mijn dochter werkt.
Freubelen doe ik graag en het liefste maak ik vintagekaarten maar ook doosjes, tasjes en andere creaties.
Sinds kort mag ik me ook design-lid noemen van Marianne Design. Als je meer werk van me wilt zien, kijk dan maar op mijn blog.

Vorige week heb ik deze kaart gemaakt. 
Het kaartje heb ik naar een blogmaatje gestuurd. Ze heeft 'em inmiddels al ontvangen....en vindt 'em ook mooi.
Mijn kaartje heb ik gemaakt met ~Vintage Spring Basic~ van Maja Design.
Alle gebruikte stansen zijn van MD. 
Een vintageplaatje (GH3015) achter het frame van de ovale passe-partout (CR1241) gedaan. 
De vintage swirls van Anja (LR0271) bij bloemen (CR1202). De bloemen heb ik ingespoten met glimmermist (al is het op de foto niet te zien) en in het midden een paar meeldraden gedaan. 
Een tekst op een banner (COL1324) gestempeld. 
Wat vlinders uit het papier geknipt en nog een paar plakparels toegevoegd.

Groetjes,
Tineke

2 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een prachtig kaartje.
Groetjes Miranda

Rebelleke zei

prachtig kaartje!!