maandag 20 mei 2013

Waar het klokje thuis tikt...


Hoi allemaal,

Vandaag maar weer eens een klok :-). Dit is de derde al die ik in een jaar tijd maak.. maar telkens zijn het wel andere.. Ik wilde deze keer de klok namaken die in de Hobbyhandig staat, maar ik vond de beschrijving zo ingewikkeld dat ik halverwege afgehaakt ben :-) en er mijn eigen draai aangegeven heb..
vooraanzicht


nieuwe gave Anja van Laar mal!!


details mal ingekleurd met Distress stift



Ik heb 1 klepel maar naar buiten gehangen zodat hij op de foto beter te zien is.

Zijaanzicht

Alweer zo'n gave Anja mal!




Ik heb de volgende producten gebruikt:
-designpapier Maja Design
- wit cardstock linnen
- klok marianne design
- klokje (die het echt doet)
- allerlei nieuwe mallen van Anja van Laar
- hartje craftables marianne design
- allerlei roosjes en bloemetjes..

Groetjes,
Rebelleke

6 opmerkingen:

Lena zei


Hoi Annet.

Je klok is schitterend, heel mooi gedaan.fijne dag nog.
groetjes Lena

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat mooi.
Groetjes Miranda

Anneke klerks zei

wouuuu, wat mooi gedaan!!!
liefs anneke

Muuske zei

Prachtige klok heel mooi gemaakt.groetjes Margo

Supri zei

Super-super-super

Laura zei

Hij is echt prachtig geworden zeg, mooi hoor.
Groetjes Laura.