zaterdag 11 mei 2013

Just a note

Hallo allemaal,

Wat zijn er weer leuke spulletjes binnen gekomen !!
Ook van Noor! Design zijn er weer diverse leuke spulletjes binnen.
Waaronder de Bingo stempels...ik ben er helemaal dol op !!!


Ik heb de basis gemaakt met een ronde scallop Go-Kreate mal...( ook al zooo gaaf )
Daarna nog een kleinere ronde scallop uit golfkarton gestanst en deze iets schuin links op de grote geplakt.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt. En onder het afdrukje zit links een bingo kaartje
in het midden een Marianne design stans en rechts een hoekmal van Noor! Design.
De lantaarn is van Noor! Design en ook de tekst stempel
die ik met witte stempelinkt op kraft heb gestempeld.
De grote bloem heb ik gemaakt met een  Noor! Design Floral Flourish stans. Hiervan heb ik een filmpje
gemaakt hoe je die zelf ook eenvoudig kan maken.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben gekregen na het zien van deze kaart.

Dan wens ik iedereen nog een fijne dag en wie weet zien we elkaar op de open dag op 1 Juni !!

LIEFS JANET

2 opmerkingen:

Angela zei

Heel mooi, Janet.

Groetjes, Angela

Muuske zei

Prachtig!!!!groetjes Margo.