maandag 11 maart 2013

Label

Hallo allemaal,

Dit keer laat ik jullie een label zien.
Hij is gemaakt van een grote en twee kleine labels.
De grote kun je maken met b.v. een stans van Tim Holtz.
Of je maakt hem zelf van kraft papier.
Het label heb ik bekleed met design papier van Riddersholm
Alle randjes heb ik geschuurd met schuurpapier.
Aan de linkerkant zit nog een klein stukje van een blauwe Noor mal.
De bloemen zijn gemaakt van de Noor!design bloemenstansjes en Color Core Cardstock
Dit word na het schuren wat lichter, zoals je aan de randjes kan zien.
Links onderin heb ik deze bloemen en blaadjes geplakt.
De blaadjes zijn gemaakt met de Vintage Flourish stans ( ook van Noor!design )
Verder nog wat pareltjes, vlindertjes, lintjes en een klein tekstje.

Hij staat er wat laat op maar hier hadden we een verbindings probleem met de computer....
maar goed..het is gelukt. Ik hoop dat jullie er weer wat inspiratie aan opdoen.

Liefs Janet



5 opmerkingen:

Ghea zei

Wat een beeldige TAG is dit geworden....mooie blomen.
Liefs Ghea

Unknown zei

Prachtig. Leuk idee met die kleine tags er zo op!

Anoniem zei

Τhe сheеѕe would bе mеltеd
and bubbly, but perfеct οf аll the toppings would not be burnt.
Masonry hеаters consist οf а smallish fire box сreated to ratіo with the smoκe chambеr over.
As а matteг of inescaρаble fact it is
lіke а νery highly-cοncеntrateԁ meal that, until
taκen in absolutely minor pοrtions, it іs liablе tо uρset wеak
digestiοns.

My ωeb ѕitе: stanley rogers pizza stone set
Also see my site - bialetti pizza stone target

roelie zei

prachtig label janet

en die bloemen een plaatje he

gr roelie

Marieke zei

Wat een gaaf label zeg!!
Erg mooi. Mooie kleuren heb je gebruikt!
Die "bloemen" stempel heb ik onlangs ook gekocht, leuk om hem zo te gebruiken!

Groetjes van Marieke