maandag 11 februari 2013

Magnolia stempelstjes gemaskerd

Omdat het alweer bijna valentijn is heb ik dit kaartje gemaakt,
waarbij ik drie verschillende magnolia stempeltjes heb gebruikt uit de serie "With Love 2013".
De vorm van de tag is een uitvergroting van de heart tag van magnolia.

Het afdrukje heb ik uitgestansd met twee verschillende nestabilities
(rond en scalloped).
Hierachter zien jullie een stukje wondgaas uit de verbandtrommel
(die inmiddels bijna leeg is :-))

Aan deze grote tag heb ik ook weer de kleine versie gehangen met daarop
een ticket met de tekst "love" en twee bloemetjes.
De ene is gestansd met de helleborus stans van magnolia en de andere is
een roosje uit de webwinkel.
Verder heb ik nog wat jute touw, een charm en een lintje gebruikt.


Groetjes,

    


2 opmerkingen:

Rebelleke zei

Oh echt super mooi

Anoniem zei

Wow wat gaaf zeg! Mooie details