zaterdag 23 februari 2013

Ik zit hier te denken...

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje van mij.... Dat is al weer even geleden..

Ik heb dit plaatje gekleurd met de Faber Castell potloden, ik ben erg in mijn schik met deze nieuwe potloden.. 


Voor deze kaart ben ik aan de slag geweest met de Go Kreate snijmal. Ik ben daar helemaal weg van.. eindelijk even uit de vierkante kaarten... en er zelf een leuk modelletje van maken. 

Het papier dat ik gebruikt heb is van My Minds Eye.

Voor de rest heb ik wat bolletjes wol in een zakje gedaan ;-) Het vlaggetje van Magnolia erbij...
Op de hoekjes zitten snijmalletjes van Cheery Lynn Design.

Ik hoop dat jullie zo ook weer een beetje inspiratie hebben.

Groetjes,
Rebelleke

7 opmerkingen:

made by ineke zei

super leuk hoor!
grappig ook dat zakje met bolletjes erbij
doeg ineke

Hanny zei

O wat ziet er dit weer prachtig uit. Zoveel mooie details, heerlijk, daar hou ik van.
fijn weekend, liefs Hanny♥

anneke's creaties zei

wat een schitterende kaart
heel erg mooi gemaakt
leuk met het zakje wol

groetjes anneke

Lena zei

hoi Annet.
je kaart ziet er prachtig uit en wat het kleuren betreft een dikke 10
want ik kan het helemaal niet.
ben altijd wel een beetje jaloers op de mensen die het zo mooi kunnen.
groetjes en tot ziens lena

corry zei

hoi rebelleke
wat een leuke kaart in mooie kleuren en gaaf met dat zakje met wolletjes!
groetjes van corry

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooi kaartje en zo mooi ingekleurd ik kan het zelf niet dus ik vind het heel knap groetjes maartje

Anoniem zei

O dat vind ik ook leuk die snijmallen..moet nog maar eens een kijkje nemen in de webshop...oeps zit nog op een bestelling tewachten...