woensdag 13 februari 2013

Honingraadbal...

HoiHoi,

Vorige week kregen we het nieuwe Honingraadpapier van Magnolia binnen.. Reacties waren gelijk.. oh, das van vroeger... :-)

Leuk hé, veel mensen kennen het nog van een 15 jaar geleden toen het ook helemaal in was. Leuk, als dat dan weer terug komt!

Ik kreeg van Monique Lokhorst de tip om 4x een halfje te snijden en die aan elkaar te plakken.
Dat was inderdaad een goed idee, want anders kom je niet mooi rond.


Ik heb 2 kleuren honingraadpapier gebruikt, oud rose en wit.

Op de bovenzijde wat vlinders en bloemetjes.

en hier nog een keertje van een afstand eronder heb ik nog een klein labeltje geplakt.

Groetjes,
Rebelleke

3 opmerkingen:

Hanny zei

Dat ziet er mooi uit, zal wel een heel "gefriemel"zijn geweest om het zo mooi rond te krijgen, mooi gemaakt,
liefs Hanny♥

Devlin zei

Jaaa, dat ken ik ook nog wel. Leuk spul, dat honingraatpapier.

corryskaart zei

hoi rebelleke
wat een pracht van een bal en zo gaaf met dit honingraat papier,ooit maakte ik zo kerstbal en moest dat honigraat zelf maken en dat is superveel werk!
dus erg handig en mooi dit papier!
groetjes van corry