vrijdag 25 januari 2013

Nieuw DT lid !!

Hallo allemaal,

Ze is al eventjes bij ons maar ik ga haar nu officieel aankondigen...


We hebben dus een nieuw DT lid en we zijn heel blij dat ze op onze vraag JA  heeft gezegt.
Ik denk dat veel van jullie haar wel kennen.
Ze maakt prachtige creaties voor diverse teams !!
En nu dus ook voor ons !!!

Jeanet van der Lee is haar naam en haar blog heet
Creaplekkie van Jeanet
Creaplekkie van Jeanet

Neem maar eens even een kijkje op haar blog.

We hopen dat jullie het ook leuk vinden dat ze hier haar creaties gaat showen !!




Het Ge-We Team

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Wauw, dat is een goed idee! Jeanet maakt inderdaad mooie kaarten . Ik zie haar creaties altijd bij Krea teja!

GerJanne

Christa zei

Hoi Jeanet !! PROFICIAT met je nieuwe plekje .... Liefs , Christa.

Jeanet van der Lee zei

Wow, da's een officiele aankondiging haha...ik ben er ook super trots op dat ik in jullie team mag komen! Groetjes, Jeanet