dinsdag 29 januari 2013

King of the skies

Vandaag wil ik graag mijn eerste kaartje laten zien als designer voor dit
schitterende blog, ik ben er dan ook heel erg blij mee dat ze mij hebben uitgekozen
om het team te versterken en ik hoop dat ik jullie de nodige inspiratie kan bieden ;-)

Zoals sommigen van jullie (volgers van mijn eigen blog) wel weten ben ik ook
designer voor Whiff of Joy stempels en omdat Ge-We hier ook een flinke
sortering van heeft, leek het me leuk om mijn "debut" te maken met
een Whiff of Joy kaartje.
Dit leuke stempeltje heet "King of the skies", leuk knulletje toch?
Ik heb hem ingekleurd met Copic markers;
Broek en pet - B93, B95 en B97
Goudkleurige delen - Y23 en YR23
Huid - E11, E21, E00, E000 en E0000
Haren, schoenen  en houten vliegtuig - E44, E43 en  E42
Blouse - C3, C1 en C0
Vliegtuig - W3, W1 en W0

Het afdrukje heb ik gemat met zwart cardstock, hier en daar bewerkt met een kloddertje gesso.
Het designpapier komt uit een paperpad van Bo Bunny.

Achter het afdrukje zitten nog twee tags (clouds van magnolia) met op de éne een digitekst
en op de andere "Air Mail" wat ik heb gestempeld met een watermark stamp pad van Versamark
en witte embossingpoeder.

En natuurlijk mag de charm van het vliegtuig niet op mijn kaartje ontbreken, haha.

Tot zover mijn eerste blogpost op dit blog,
onderaan dit bericht zien jullie van de door mij gebruikte materialen een foto.
Als je op de foto klikt, ga je rechtstreeks naar het desbetreffende produkt in de webwinkel.

Groetjes,

  

11 opmerkingen:

Joke zei

Supermooi kaartje.
groetjes joke

Cinderella zei

wauw ziet er geweldig uit

Groetjes en een fijne dag ondanks het vieze weertje buiten
Liefs Cindy

Hanny zei

Wat een leuke kaart is dit en het bijpassende vliegtuigje is superleuk. mooi gedaan hoor.
liefs Hanny♥

creacora zei

Harstikke leuke kaart en wat fijn dat je de kleurnummers erbij vermeld daar leren we allemaal wat van ik vind je eerste kaartje hier TOP !!! dat er nog maar vele mogen volgen !

Groetjes Cora

Unknown zei

Wat een schattig kaartje!!! Echt voor een knul.

Groetjes, Ina

Ghea zei

Wat een prachtige kaart is het weer geworden.
Liefs Ghea

Lotte zei

Wauw, dat is een stoere kaart zeg. Helemaal gaaf! Groetjes Lotte

Dinie zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt .
Prachtig ingekleurd.

Gr Dinie

jolanda zei

mooi stoer kaartje

afra zei

Vreselijk leuk kaartje zeg!

Groetjes Afra

Marieke zei

Wat een gaaf, stoer kaartje zeg! Erg mooi papier! Terecht dat ze je als designer hebben gevraagd!
Leuk om naar je kaarten te mogen kijken op deze manier!

Groetjes van Marieke