maandag 28 januari 2013

Groot !!

Hallo allemaal,

Oooh..wat zijn die Go-Create mallen toch gaaf !
Lekker groot...
Ik heb er deze kaart mee gemaakt door drie stansen aan elkaar te plakken.
In het midden heb ik een digi van Saturated Canary`s achter een frame geplakt.
Dat frame is gemaakt met een Nestabilitie. Deze heb ik gestanst en daarna het binnenste eruit gesneden.

Het designpapier is van een paperpad van My Mindes Eye.
Het inkleuren van de digi heb ik met distress inkt gedaan op aquarel papier.
Verder nog een paar kleine tickets van Maja road, een hartje gestanst met een mal van Joy!crafts.
En diverse bloemen en pareltjes.
Op de linkeronderkant zit nog een hoekstansje van Noor!design.
De bruine letterblokjes heb ik zelf met de computer gemaakt.

Al met al is het dus een redelijk grote kaart geworden met behulp van de geweldige Go-Create mallen.

Ik wens jullie een fijne dag verder een graag tot gauw,

Liefs Janet




8 opmerkingen:

Liesbeth zei

erg mooi, en idd lekker veel ruimte om vanalles op te verwerken.
gr. Liesbeth

Karin zei

Wat een gaaf kaartje geworden

Groetjes karin xx

Ghea zei

Prachtig kaartje, daar kan je heel veel op kwijt.
Liefs Ghea

Hanny zei

Dit is leuk bedacht en gedaan, het is weer eens iets anders en je kunt er zo lekker veel op kwijt, mooi hoor.
liefs Hanny♥

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje erg leuk deze mallen groetjes maartje

GerJanne zei

Hoi Jaet,
wat een mooie grote kaart! Dan hoef je niet zo te stoeien met de ruimte!
Mooie digi!
GerJanne

Josje zei

Heel mooi en wat een super digi
Groetjes Josje

Marieke zei

Uhmmm waar moet ik beginnen ;-)
Leuke mallen, waardoor je een leuk model kaart krijgt, mooie kleuren heb je gebruikt, leuk dat felle roze!
En dan de stempel, ook al zo leuk!

gaaf gedaan hoor!

Groetjes van Marieke