vrijdag 31 augustus 2012

vlinderboom

Hoi allemaal,

Vandaag 2 kaartjes:

Het eerste kaartje heb ik gemaakt met een memoryboxmal en een velletje scrappapier, natuurlijk van my minds Eye, mijn favoriet. De stempel is van Different Colours en binnenkort verkrijgbaar in de webshop.





Het tweede kaartje heb ik gemaakt met mijn favoriete stempel en mijn favoriete vlinders van Cheery Lynn Design. De stempel rechts is van Cats Life Press, sinds vandaag verkrijgbaar in de webshop.

Twee simpele kaartjes deze keer. 
Het is bij mij tenslotte de week van de simpelheid :-)

Groetjes,
Rebelleke

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een heerlijke kaarten! De eerste erg stemmig en de tweede super vrolijk. Groetjes Frea

GerJanne zei

Hoi Rebelleke,

wat een mooie kaarten. Ik vind ze er echt niet simpel uit zien, hoor! Juist goed over nagedacht!
Mooi die vlinders in det dessinpapier. Zijn ook mijn favoriet!

GerJanne