zaterdag 11 augustus 2012

kersttafereeltje...

Hoi Allemaal,

Vanavond heb ik een kersttafereeltje gemaakt met heel veel Marianne Design artikelen. 
Het was erg leuk om te doen!

Ik heb eerst het huis een aantal keren uitgedraaid. Eerst op wit als de basis. Een rode voor het dak en een groene voor het "houtwerk".


 Daarna een aantal verschillende soorten bomen mallen van Marianne Design, en op een aantal verschillende soorten groen.
Daarna op grijs de slee en de auto.
En op craftpapier de lantaarnpaal.
Daarna een aantal snoesjes uitgeknipt.

Toen kon de opbouw beginnen.
Het huis heb ik gekleurd met een distress marker.



Ik heb verschillende soorten sneeuw gebruikt, waaronder liqued applicator, sneeuw van Leanne Design en Flowersoft.


Ik had nog steentjes liggen van mijn poppenhuis, daarmee heb ik een padje gemaakt. Ik had ook nog allerlei groene decoratie liggen van mijn poppenhuis en samen met Flowersoft heb ik daarmee de tuin aangekleed.



Het was een groot werk maar wel leuk om te doen!

Groetjes,
Rebelleke

10 opmerkingen:

Aartje zei

Wow, wat een werk! Maar met een schitterend resultaat. Super!
Groeten, Aartje

Cinderella zei

Dat ziet er geweldig uit

groetjes Cindy

Lena zei

Hoi Annet.
Voor jou leuk om te doen en voor mij heel mooi om naar te kijken.
knap gedaan.
groetjes en tot ziens,lena

Linda zei

Wat schitterend gedaan heb je dat
gr linda

Silvia zei

Het ziet er geweldig uit.

gr. Silvia

marian zei

Het is werkelijk een schitterend kunstwerk.
groetjes van marian.

Corrie zei

Wauwww wat heb je dat mooi gemaakt zeg

groetjes Corrie

roelie zei

dat is zeker een werk zeg maar heel mooi gedaan

gr roelie S

tiny zei

Hier kan je met recht trots op zijn. Een feestje om het te bewonderen.
Groetjes van Tiny de Boer.

Made by Janet zei

Wat supergaaf Annet !!!!!

Lieve groetjes Janet