zaterdag 14 juli 2012

Sea of Memories......

Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om een kaart te plaatsen.
Het is een magnoliaatje uit de vorige serie:  Sea of Memories.

Het designpapier is ook van Sea of Memories.
Ik heb haar ingekleurd met twinkling H2o....leuk spul !!!
Het werkt bijna net als distress inkt alleen zit hier glitter bij in.
Helaas is dat op de foto niet goed te zien  :(
De randjes van het papier heb ik met inkt bruin gemaakt.
De takjes zijn geponst met een pons van Martha Steward.
Ik vond dat wel een beetje op zeewier lijken :p
Daar heb ik wat schelpjes opgeplakt en wat touw met knopen erin.
De tickets zijn van Maja Road...uit mijn oude doos.
Maar Maja Road heeft altijd leuke spulletjes...de klokjes zijn ook zo leuk.
Het tekstrondje is van Nicole Verkooien.
Verder alles gemat op kraftpapier.
Hier nog even het afdrukje dichterbij.
Helaas is er niets van de glitter te zien...
( de meeuw komt uit eigen voorraad)

Ik hoop dat jullie er weer wat ideetjes aan hebben.


Dan rest mij nog te schrijven ...
Bedankt voor het langskomen en een berichtje met commentaar
vinden wij altijd leuk ......ook als het niets is  hihi...
Daar leren wij ook weer van...toch ??

Image and video hosting by TinyPic



6 opmerkingen:

Rebelleke zei

Prachtig Janet!!!

Jeanet van der Lee zei

Zeker weer een plaatje!
Jeanet

Hobbyfantje zei

HOI jeanet,

wat een mooi kaarten weer.
En vooral dat plaatje vind ik super mooi.

Fijn weekeind.
Groetjes Theuntje

Cobie zei

Commentaar zal ik niet geven, alleen maar een groot compliment voor de prachtige kaart die je gemaakt hebt.

Groetjes Cobie

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart met prachtige details.

Groetjes Astrid.

Thea Wildeman zei

Schitterende kaart weer Janet.
Liefs Thea