zaterdag 30 juni 2012

Weer een kaartje..

Hallo allemaal,

Ik heb voor vandaag een kaartje met de klok van Tom Holtz gemaakt. Had deze stans al een tijdje liggen maar had er al die tijd nog niets mee gedaan....dus bij deze. :-) 
Het scrappapier is Linnen Closet van DCWV. De stans is dus van Tim Holtz en deze heb ik uitgestanst met het Kraft karton van Joy!Crafts. Het plaatje is van Pion, alleen heb ik deze uitgeknipt. De takjes heb ik geponst met de Martha Stewart pons. Alle delen van de kaart en het plaatje heb ik geinkt met Distress Ink Walnut Stain.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
De bovengenoemde materialen zijn verkrijgbaar bij Gewe-Hobby.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe. Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!

5 opmerkingen:

Neltine zei

Owwwiiii die is leuk!! Die stans heb ik ook nog liggen...nieuw in de verpakking....ahum. Van 3 beurzen geleden hihi. Maar nu heb ik inspiratie heurrr.

Liefs Neltine

corryskaart zei

hoi marjan
een prachtige vintagekaart met een gave kleurencombi en een prachtige bloementoef!
groetjes van corry

Cobie zei

Oooohh .... wat een Schitterende kaart, Marjan!!

Groetjes Cobie

Joke zei

prachtige vintage kaart in hele mooie kleuren.
groetjes Joke

#Sandra# zei

Wat een prachtige kaart Marjan!!

Groetjes Sandra