maandag 25 juni 2012

Taartje.....

Hallo,

Een "lekkere" taartkaart ....
Deze stempel is van Magnolia en ik heb het ingekleurd met
Dit zijn kleine potjes met een harde verf.
Door er water bij te doen met b.v. een waterpenseel wordt het vloeibaar en kun je er
mee verven. Als het opdroogt glanst het heel mooi.
Er zijn heel veel kleurtjes dus er past altijd wel iets bij je afbeelding.

Helaas is de glans op een foto lastig te zien...maar het is er echt...
Verder heb ik langs de rand met de naaimachine een stiksteek gemaakt.
alles gemat op kraftpaper en het designpapier is van Magnolia.
Natuurlijk weer wat bloemen en een label met een klein roosje eraan.
Verder heb ik het heel rustig gehouden omdat de stempel al best groot is.

Ik hoop dat jullie er weer wat inspiratie aan hebben opgedaan.
Ik vond het in elk geval weer leuk om deze kaart met jullie te delen.

HEBBEN JULLIE DE AANBIEDING VAN MAGNOLIA AL GEZIEN !!
OP = OP  !!!! Dus voor leuke Magnolia stempels kijk snel even
in de webwinkel  !!!

Liefs Janet

9 opmerkingen:

chanya13 zei

Beautiful card - sweet image, perfectly coloured. Love color and flowers

#Sandra# zei

wat een geweldige kaart!! mooi gemaakt hoor

Groetjes sandra

Marianne zei

Hij is geweldig.
liefs, Marianne

Joke zei

Ik krijg er zo zin in erg mooi gedaan.
groetjes Joke

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Janet..♥
Wat een leuk kaartje so Sweet...;)))Ook die andere van de vorige post zo romantisch ..♥
Hier kan ik van genieten..;)
Liefs Gaby..♥

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje Janet, en wat een toeval, ik heb gisteravond ook deze taart ingekleurd en op een kaartje verwerkt, ook gekleurd met distress en H2o, ik ga hem zo posten.
gr. Liesbeth

Thea Wildeman zei

Schitterende kaart weer Janet.
Prachtig ingekleurd!

Gr.Thea

Cathy zei

Prachtig! Heerlijke kleuren!!!!

Hobbyfantje zei

Hallo Janet,

Wat een super mooie kaart heeft u gemaakt. En ook gaaf ingekleurd.

Groetjes Theuntje