dinsdag 1 mei 2012

Romantisch theedoos....


Hallo lieve allemaal,

Voor vandaag heb ik een theedoos voor jullie opgepimpt.

De basis is gewoon een houten theedoos.
Eerst is de buitenkant rondom beplakt met scrappapier (van SEI).
Daarna heb ik een aantal randen uitgestanst met  "Fleur de Lis Accents" stanzen (Spellbinders Shapeabilities S5-042).

Deze randmotieven vervolgens op maat gesneden en om de doos heen geplakt.
En daarna ook op het glas van de doos.


De bloem is gemaakt met de "Spriral Blossom One" stans (Spellbinders Nestabilities S4-351)
Voor het oprollen van de bloem zijn de randjes bewerkt met de belendingtool en Distress inkt (pad Brushed Corderoy).
De hoekjes bovenop de doos zijn ook gemaakt met de "Fleur de Lis Accents" set.
Omdat ik het zelf niet zo mooi vond dat je de theezakjes zag liggen door het las heen, heb ik aan de binnenkant van de doos wit vellum geplakt.
De doos is afgewerkt met plakparels en een label met een tekst.

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden!

Groetjes,
Yvonne

6 opmerkingen:

Joke zei

Hij is prachtig geworden je heb hem erg rustig gehouden daardoor krijgt hij een hele sjike uitstraling.
groetjes joke

Rebelleke zei

prachtig!!!

GerJanne zei

Wat een plaatje!!
Ik heb er ook nog twee staan....leuk om te zien hoe het kan.

GerJanne

Cobie zei

Oooh ... wat een Prachtige theedoos is het geworden!

Groetjes Cobie

Erica ♥ zei

Ik vind hem heeeeel mooi, wow, ik kan niet anders zeggen, prachtig ! :)
Grtjs Erica.

jasonbob zei

air jordan
pandora bracelet
supreme clothing
nike shox for women
adidas yeezy
balenciaga shoes
hermes handbags
yeezy
supreme t shirt
yeezy boost 350 v2