zaterdag 26 mei 2012

Nostalgisch kaartje....

Hallo allemaal,

Vandaag was ik aan de beurt om een creatie aan jullie te laten zien. Helaas een beetje laat...maar beter laat dan nooit toch?? Ik heb deze keer een plaatje en scrappapier van Pion gebruikt. De takjes onder de bloemen zijn Creatables van Marianne Design. 
De ovale stans is van de Nestabilities. Al deze materialen zijn te koop bij Ge-We Hobby.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe, bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.


8 opmerkingen:

Marianne zei

Prachtig gedaan.
liefs, Marianne

Thea Wildeman zei

Het is weer een beauty Marjan, mijn complimenten hoor.
Prachtig die kleurencombi,!!!

Liefs Thea

anneke's creaties zei

woh wat een schitterend vintage kaartje
erg mooi van kleur

groetjes anneke

Liesbeth zei

Erg mooi geheel marjan, prachtige details.'
gr,. Liesbeth

Corrie zei

wat een prachtig kaartje Marjan
groetjes Corrie

GerJanne zei

Wat een mooie combi met dat zalmroze!!

Groetjes,
GerJanne

patricia's scrapfun zei

super mooie kaarten !!!

gr patricia

Epie zei

Hai , mmoie vintage-kaart ,heel fijntjes vind ik em.