woensdag 28 maart 2012

Eén van mijn demo's van zaterdag


Hallo Allemaal, leuk dat jullie even langs komen.
Deze kaart heb ik gemaakt als één van de Demo's voor Ge-We a.s. zaterdag want dan is er open dag en zitten er een aantal dames (waaronder ook ik) te demonstreren met de nieuwe artikelen op het gebied van  kaarten maken.
Deze kaart heb ik gemaakt met een combi van CreaTables LR0200 (hoeken), LR0192 (polletjes onder de bloemen) en de nieuwe CreaTables van april LR0220+LR0221 (tekst) en de nieuwe CrafTables van april de CR1214.
De bloemen zijn van CrafTables CR1201
Het knipvel is van Matty de MB0134 .
Als het goed is en de leverancier op tijd, zijn de nieuwe artikelen van april ook al in de winkel te koop.
Nieuwsgierig naar mijn andere kaarten, kom dan even langs op de Maasdijk 32 in Nederhemert.
Groetjes en






6 opmerkingen:

Joke zei

Een supermooi kaartje.
groetjes Joke

Gonny zei

Thea wat een super mooi kaartje weer
gr Gonny

Cards en Box bij Lady M zei

dat ziet er erg mooi uit groetjes maartje

corryskaart zei

hoi thea
je kaart ziet er supermooi uit,echt iets om trots op te zijn:-))
groetjes van corry

roelie zei

mooi kaartje thea

gr roelie S

corrie zei

hoi wat een mooie kaart groetjes corrie