dinsdag 13 december 2011

Kerstbal..

Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie een Kerstbal laten zien...




Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:

- Doohickeys
- Maja Design papier
- Kraft papier
- Tilda heb ik weer ingekleurd met de Copic Markers
- Bloemen
- Kunst sneeuw
- Wondgaasje
- Spellbinders
- Kant
- Glitter Snow

Ik heb eerst de kerstbal overgetrokken op mijn design papier en daarna uitgesneden.
De kerstbal bestaat uit twee helften waardoor je makkelijk je uitgesneden cirkel er tussen
kunt plaatsen.

Bedankt allemaal weer voor het langskomen!
& nog een fijne dag!

Liefs, Mandy


7 opmerkingen:

Marian zei

Wauw, díe is leuk!Hoe maak je zoiets vast in zo'n bal?

Groetjes, Marian

Desirée-ScrapDees zei

oh wat mooi zeg echt prachtig!

Thea Wildeman zei

Geweldig Mandy, heel apart gemaakt zo, mijn complimebten hoor!!!
Groetjes Thea

jans zei

heel mooi zeg ik heb in de mijne de foto's van de kleinkids maar deze is veel mooier grt jans

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig.
Groetjes Miranda

Cobie zei

Wat een Schitterende creatie, Mandy!!

Groetjes Cobie

Unknown zei

Wauww...wat een mooie kerstbal !!

Groetjes Janet