zondag 23 oktober 2011

Pastelkaartje...

Hallo allemaal,

Ik heb een kaart gemaakt met allemaal materialen van Joy!Crafts. Ik hou zelf erg van pasteltinten, daar komt het scrappapier van Joy!Crafts erg goed bij van pas. De broekzakjes vind ik zelf ook wel erg leuk omdat je daar een leuk labeltje of geld in kan stoppen.
Achter de roosjes en bloemen heb ik de bloemen van Joy!Crafts gebruikt en deze een beetje met ditress ink bewerkt. Alles wat ik op de kaart heb zitten zijn Cutting&Embossing mallen van Joy!Crafts.Het labeltje is een sticker, deze heb ik op een stukje wit karton geplakt en iets groter geknipt. Deze materialen zijn allemaal te koop bij Ge-We Hobby. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond toe.
Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer.

11 opmerkingen:

Cobie zei

Wat een Schitterende kaart, Marjan! Prachtig die kleuren!

Groetjes Cobie

yvon zei

Prachtig, in die lieve, zachte kleurtjes. Die bloemen zijn trouwens ook prachtig.
Groetjes, Yvon

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt ! die zachte kleuren zijn helemaal de max
grtjs, martina
x

Cards en Box bij Lady M zei

wat een schatige kleuren heb je gebruikt voor dit lieve kaartje ook je theedoosje vind ik erg mooi groetjes maartje

Sylvia van der Kolk zei

wow wat een prachtige kaart.

Groetjes sylvia.

Hobby Musician Keyboard zei

Liefste Marjan,
Je hebt heel mooie Blog en tolle kreative werkjes!Fantastisch! Danke voor die vele wondermooie inspiraties en ideen!
Ik heb eerst in Julli 2011 met designen en Papierdekorationen begonnen. En ik kan daarmee niet meer ophouden! Het is zo een tolles Hobby. Neem ook een kijkje nemen op mijn kreative website. Vele Groetjes van Marina

roelie zei

heel mooi

inderdaad een broekzakje waar je wat in kan stoppen

gr roelie S

Yvonne zei

Hoi Marjan,
Wat een mooie kaart weer!
Groetjes,
Yvonne

Rebelleke zei

erg moooi!

ania zei

Piękna i taka delikatna...

chantal en sygrid zei

schitterende kaart marjan
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid