vrijdag 28 oktober 2011

Ik denk aan je....


Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mijn hand.
Met het zonnige weer buiten voor julle ook een heerlijk zonnig kaartje.
Gewoon een kaartje om iemand even te laten weten dat je aan hem/ haar denkt....

Voor de kaart heb ik gebruikt:
- papier blokje van Basic Grey genaamd Seet Treads
- bloem van rose creations Spelbinders,
- het blad is gemaakt met een pons
- de tekst is geprint.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en wens jullie allemaal een gezellige avond en een fijn weekend.

Groetjes,
Evelyn

3 opmerkingen:

GerJanneke zei

Hier houd ik ook van: niet te ingewikkeld, en mooi voor een moeilijke gelegenheid....

GerJanne

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Jaimi,
Wat een rustig en fijn kaartje is dit. De bloem vind ik heel bijzonder. Je kerst kaart is ook enorm leuk.
Gezellig weekend.
Lida

Sylvia van der Kolk zei

wat een prachtige kaart.

Groetjes sylvia.