woensdag 17 augustus 2011

Baby kaartje.....


Hallo lieve allemaal,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie welke ik afgelopen week mee had genomen naar de KGK, dus een aantal  van jullie hebben hem misschien al gezien.
Ik heb hem speciaal gemaakt voor de kersverse ouders van een prachtig jongetje dat afgelopen week is geboren.


De gebruikte stempel is van Nellie Snellen, eentje uit de serie Hoppies.
Het afdrukje is ingekleurd met Distress inkt.
Het gebruikte scrappapier komt uit mijn favoriete blok genaamd Linen Closet van DCWV.
Op de foto helaas niet goed te zien, maar veel van het papier is afgewerkt met een laklaagje, zodat de details extra mooi overkomen.
De swirls zijn gestanst met de Doohickey stans Heart Swirl van Magnolia.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en ik kijk weer uit naar al jullie reacties!

Groetjeszz,
Yvonne

13 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuk en lief kaartje is dit geworden!!
Groetjes Yvonne

mandy zei

wat een schat van een kaartje en het stempeltje is zo mooi!
mandy
kom je ook een keer bij mij kijken?

Thea Wildeman zei

Wauwie, wat een beauty!!!
Hij is echt super en prachtig ingekleurd.
Mijn complimenten Yvonne, het is een schatje!!
groetjes Thea

Marianne zei

Wat een prachtkaart.
Helemaal het einde
Groetjes Marianne

Anita zei

Wat een beauty Yvonne.

Gr. Anita

corryskaart zei

hoy yvonne echt een schatje van een kaart en erg mooi gekleurd
groetjes van corry

roelie zei

Mooi en lief baby kaartje is dit

het stempeltje leent zich er ook uitstekend voor

gr roelie S

Summer-design zei

Mooi papier en een lief stempeltje,daarbij veel creativiteit en zie daar een geweldig mooi kaartje, complimenten hoor!

Gr, Wietske

Evelyn zei

wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt!
groetjes Evelyn.

chantal en sygrid zei

schitterende kaart yvonne
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

lenny zei

Super mooi leuk kaartje Yvonne
groetjes lenny

Made by Janet zei

Zoals ik al op je bloggie had vermeld: Ik vind het een superlieverd!!

Knuf Janet