donderdag 28 juli 2011

Goede middag allemaal,
Van Marianne kreeg ik deze nieuwe mal toegestuurd en ben er reuze blij mee.
Het is de nieuwe ***Starcollection mal PD0017 van Petra van Dam.
Aangezien ik het nog steeds het leukste vind om met de hand te embossen ben ik dubbel zo blij want er komt er volgende week nog een in de winkel en dat is de ***Starcollectionmal PD 0016.
Ik heb voor deze kaart de Marianne Design Award for one day gekregen en daar ben ik reuze trots op.
Gebruikt voor deze kaart:
***Starcollectionmal PD0017,( komt in augustus in de winkel )  CreaTables Stencil LR 0156 (blaadjes), LR 0159 (hartjes).
Het knipvel is van Doe Maar "Morehead" 11052-163 ( ook een nieuwe ).
De versieringen zijn een kantje, bloemetjes met pareltjes en de perlenpen 101.
Uiteraard alles te koop hier bij Ge-We in de online winkel.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, zou graag jullie reactie horen.
Hele fijne middag nog.
Groetjes en

10 opmerkingen:

Summer-design zei

Hallo Thea,

Daar mag je zeker trots op zijn.
t,is een juweeltje van een kaart, echt prachtig hoor!

Gr, Wietske

Wilma24 zei

wat een super mooi kaartje
en de mal is zo als ik het kan zien ook geweldig mooi.

gr wilma

corryskaart zei

hoy thea
nou met zo een pracht-mal heb je er maar een prachtstuk mee gemaakt,TOP!
groetjes van corry

Hanny zei

Wauwwww Thea wat een prachtige kaart.

Groetjes Hanny.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met de mooie nieuwe mal.

Groetjes Astrid.

Toos Awater zei

Wat een super kaart weer Thea heel mooi gemaakt hoor

Groetjes Toos

chantal en sygrid zei

schitterende kaart thea
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Yvonne zei

Hoi Thea,
Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!
Groetjes,
Yvonne

Aartje zei

Wat een lieve kaart ia dit, echt prachtig.
Groetjes Aartje

Gonny zei

wouwwwwwwww thea
wat een plaatje
gr gonny