woensdag 11 mei 2011

Verjaardagskaartje.....

Hallo lieve allemaal,


Voor vandaag heb ik een verjaardagkaartje "op het programma"staan.
Omdat ik een doily (deze stans heet French Pastry en is van Cheery Lynn Design) heb gebruikt, heb ik de opzet van de kaart verder lekker eenvoudig gehouden.... de doiley komt zo het mooiste uit vond ik.
De Doily stansen werken echt supergoed en zijn in de webwinkel (hier) te koop.
Er zijn maar liefst 7 verschillende doily's!
Klik maar eens op de foto hierboven (dan vergroot hij uit); dan kun je zien hoe mooi gedetailleerd de stans is.

Het enige waar je even op moet letten is het volgende:
Haal de stans als elke andere stans door je stansmachine en dan (hier zit het geheim van een mooie stans) draai je je stans een kwartslag en haal je hem nogmaals door je machine.....en voila...perfecte doily!
Even de achtergebleven stukjes uit je stans duwen (doe ik met een grote bloemen-speld) en je stans is weer klaar voor een volgende doily!

Het scrappapier komt uit een gloednieuw 6x6 inch blok van Prima Marketing en heet Botanical.
Janet zei het gisteren ook al...het is echt een geweldig mooi blokje! Echt een aanrader!
En....natuurlijk te koop bij Ge-We

Toen ik vorige week in dee winkel het blokje in mijn handen had kon ik in elk geval de verleiding niet weerstaan en heb hem meteen gekocht....hi hi...

De gebruikte Tilda stempel is er eentje van de paascollectie van dit jaar, maar zoals je ziet kun je hem ook voor andere gelegenheden gebruiken.
De stempel heet "Tilda with hanging rabbit".


Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en ik kijk weer uit naar jullie reacties!

Knuffelszz,
Yvonne

6 opmerkingen:

Cobie zei

Wat een Schattige kaart!

Groetjes Cobie

Erica ♥ zei

Wowww zoooo mooi en helemaal super, en die stansen zijn geweldig, ik heb er 1, en ben nu aan het sparen voor de rest :)
Grtjs Erica.

Thea Wildeman zei

Prachtig kaartje weer Yvonne, mijn complimenten hoor.
Toppie gedaan!!!
Liefs van Thea

chantal en sygrid zei

schitterende kaart yvonne
echt super
de doily stansen zijn echt geweldig:D
liefs chantal & sygrid

Anoniem zei

Super mooi.Yvonne
groetjes gerda

corryskaart zei

hoy gerda
wat een schitterende kaart met die stansen, ga er zeker ook voor kijken!
groetjes van corry