donderdag 26 mei 2011

mini Magnolia label+ kleine tip blogger

Hallo allemaal...
hier ben ik weer met een voorbeeldje voor jullie met een minimagnolia.
Ondertussen zijn al weer de geweldig nieuwe magnolia`s binnengekomen maar
ik had deze label nog gemaakt met een kleine stempel.

Ik heb haar ingekleurd met distress inkt en met een ronde nestabilitie uitgesneden.
Daarna nog een scalop nestabilitie uitgesneden en eronder geplakt.
Daarachter zit nog een klein labeltje met een metalen vlinder eraan.
Verder heb ik wat ouder papier gebruikt.
Het kleine glittervlindertje is een stansje van Marianne design.
De B-DAY letters heb ik uitgeprint, per stuk uitgesneden en opgeplakt.
Van plakpareltjes heb ik rechtsonder een swirl gemaakt.
Verder nog een paar bloemen en een stukje kant.

Zo...eindelijk mijn label kunnen laten zien..
wat een problemen met die blogger...
Ik hoop dat alles gauw verholpen is en dat we weer snel
terugkomen met een nieuwe creatie!!

Nog een kleine tip voor de blogproblemen :
Verwijder eens je cookies...ik heb dat gedaan en toen kon ik me weer aanmelden.
Misschien helpt dat ook voor jullie.


Liefs Janet



17 opmerkingen:

Thea Wildeman zei

Wow wat een prachtige creatie weer Janet, mijn complimenten hoor.
Ze zijn leuk hé die mini magnolia's.
Ben blij dat je weer op het blog kan komen.
Ik had er niet zo'n moeite mee, kon me alleen niet afmelden.
Bleef steeds aangemeld staan hi hi hi.
Fijne dag nog.
Liefs Thea

marja zei

Wat een beauty Janet! Wat zijn ze cute he die mini magnolia's.

Lieve groetjes Marja.

Toos Awater zei

Super weer janet is altijd leuk om aan een cadeau te hangen.

Groetjes vanuit Domburg Toos

Anita zei

Hij is weer prachtig je labeltje Janet.
Leuke stempel ook.

Gr. Anita

Irishdance zei

Leuke tag is het! Ik hoop dat mijn reactie wordt geplaatst, want op andere blogs kom ik steeds weer terecht dat ik me moet aanmelden.

Helma zei

mooie tag janet en met google chrome heb ik totaal geen last om me aan te melden alleen maar met internet explorer mss een tip voor jou en andere om die te downloaden!
groetjes Helma

Cobie zei

Een Schitterende label! Prachtige kleuren heb je gebruikt.

Groetjes Cobie

chantal en sygrid zei

schitterende tag janet
echt super
liefs chantal & sygrid

patricia's scrapfun zei

wat een schatje is het geworden zeg :)

groetjes patricia

scrappy jen d zei

Wat een schattig labeltje! Jen.

roelie zei

hij is super mooi janet

heb deze ook in mijn bezit

met nog twee ander mini magnolia,s

gr roelie S

patricia's scrapfun zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
elske zei

wat een leuk labeltje

elske zei

op dit blog kan ik wel komen maar helaas niet op andere blogs oa die van mezelf en cookies verwijderen hielp helaas niet

ania zei

Piękny, delikatny, pełen uroku tag:)

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een leuke tag Janet. Je vorige kaartje met die ballet danseres vind ik echt super.
Groetjes Lida

Nathaly zei

Mooi kaartje, zeg. Ik ben gek op labels en vind deze prachtig. Trouwens, je vorige kaart? Een BEAUTY! Nathaly