vrijdag 1 april 2011

Tilda with Stuffed animal.... en morgen Open Dag bij Ge-We!


Hallo lieve allemaal,


Gisteren heerlijk de hele middag zitten freubelen en een paar nieuwe kaartjes gemaakt.
Heb ik wat nieuws om te laten zien tijdens de Open Dag bij Ge-We morgen.
Bij Ge-We mag ik jullie morgen het inkleuren met Distress inkt demonstreren.

Ik was ervanuit gegaan dat je daarvoor het beste je eigen afdrukje en (water)penseel mee kon brengen, maar dat hoeft niet....overal wordt voor gezorgd!
Dus...kom vooral langs om het eens uit te proberen zou ik zeggen!

Naar vandaag....
De nieuwe kaartjes die ik gisteren heb gemaakt moet ik nog op de foto zetten dus vandaag een kaartje dat ik al klaar had liggen.
Ik kan er maar geen genoeg van krijgen...de Magnoliaatjes....
Vandaag weer een paas-achtig kaartje....althans....een lammetje.

Het scrappapier is van een heel leuk blokje genaamd Hanoverian van V&A: mooi (bloemetjes) papier in oude pasteltinten. Bovendien heeft het papier heeft een mooie linnenstructuur.

De kersen-stans is van Magnolia (hij heet Cherry Lace).
De stempel van Tilda heet "Tilda with stuffed animal".
De bloemenboog is ook een Magnolai-stempel, maar die is helaas uitverkocht (een alternatief is de stempel Wedding Background).
Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!

Groetjes,
Yvonne

3 opmerkingen:

Cobie zei

Wauw....wat een prachtig Lente kaartje!!

Groetjes Cobie

Liefs Ineke zei

Een schitterende kaart Yvonne

Gr. Ineke

Marjolein zei

Hij is geweldig. Leuk om weer eens een heel ander papierblokje te zien. Veel succes morgen.

Groetjes marjolein