zaterdag 26 maart 2011

I'm so cute......


Hallo lieve allemaal,
Nee....met "I'm so cute" (oftewel "Ik ben zo schattig") bedoel ik niet mezelf hoor... ha ha...
Het is de naam van de Penny Black stempel die ik voor de kaart van vandaag heb gebruikt.
Ik kan er niets aan doen, maar ik ben a. helemaal stapel op Penny Black stempels en b. ook op hondjes.
Dus was het weer een feest om dit kaartje te maken!

Wat heb ik allemaal gebruikt voor het kaartje:
- de Penny Black stempel
- een tekststempeltje van Magnolia (Butterfly Dreams collectie) (helaas net uitverkocht)
- het schitterende Fika papier (de vellen Karleksmums en Chokoladmuffins)
- Martha Stewart randpons Iron Gate
- goudkleurige corner (vind je in de webwinkel onder "Accesoires en Embellishments")
- een vlindercharm uit eigen voorraad (in de webwinkel is ook een vlinder-charm verkrijgbaar; ook bij de Embellishments" terug te vinden)

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en kijk uit naar jullie reacties!
Heel fijn weekend allemaal!
Knuffels,
Yvonne

6 opmerkingen:

arjette zei

Hoi hoi,

wat een ontzettend mooi kaartje!!!!!!!

gr. arjette.

Evgenia Levitskaya zei

really cute

Kantvreugde zei

Hoi, wat maak je schitterende creatie's, ook het enveloppenmapje is super.
Heel erg mooi en praktisch.
Groetjes Rita.

fridel zei

wat een mooi stempeltje heel mooi gekleurd een prachtig kaartje hoor

Erika zei

Dat hondje blijft echt een schatje en je kaartje is heel erg mooi geworden.

Groetjes Erika

chantal zei

schitterende kaart yvonne
erg leuk gedaan
liefs chantal